· 

Elles Creatieve Fotografie

Elles Creatieve Fotografie

 

Een website die ik ben gestart om een mooi overzicht te geven van hoe ik mijn wereld zie. Op zoek naar de pareltjes, net die foto die anders is, die me blij maakt, waarbij ik in een flow raakte toen ik hem maakte. 

 

Een site om anderen te inspireren om anders te gaan kijken naar de omgeving, misschien ook wel anders te gaan fotograferen door de tips die ik geef. 

 

Een Blog waarin ik tips geef over fotograferen, over locaties, over compositie. En waarin ik mijn enthousiasme hoop te delen met mijn volgers. Dit is mijn eerste blog, een kennismaking. Ik stel mij voor ' Ik ben Elles van den Broek, ik woon in Deventer en ik ben me vanuit een hobby voor fotografie gaan ontwikkelen. Doordat ik eerder veel geschilderd heb, merk ik dat ik anders kijk naar alles om me heen. En ik heb daardoor een goed gevoel voor compositie. Het is heerlijk om de tijd te vergeten, in een flow te raken omdat ik voel dat ik dicht bij ' de'  foto ben. ' 

 

Dit wil ik delen met jullie! 

 

Write a comment

Comments: 0